Nä nu...

...struntar jag i regn, förkylning och trötthet!
Har ju verkligen bestämt mig att komma igång igen.
Alla kläder har krympt i garderoben i sommar. Det gör i och för sig inte så mycket. Däremot mår inte kroppen bra av allt stillasittande.
Så igår blev det backträning före frukost (att börja 9.30 är perfekt, man hinner massor innan jobbet!) och idag hade jag planerat en låååång barnvagnspromenad efter jobbet.
Har suttit här i drygt en timme och väntat på att det ska sluta regna.
Ser lite ljusare ut på sina ställen, så nu drar jag nog på mig och Lilleman regnkläderna och går ut.

Har ni några bra tips på hur man motiverar sig till träning/motion när jobb, barn och hemsysslor tar en massa tid (och ork)?! Tror jag behöver lite pepp. Nån som vill hjälpa till? Vi kanske kan hjälpa varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0