Morgonstund har guld i mund...

...eller vad det heter?;)

Igår när jag gick och lade mig hade jag en stor klump i magen.
Inte för att jag var orolig eller så, utan p.g.a. allt godis jag tryckt i mig efter två veckors sötsaks-uppehåll.
Då, igårkväll, tyckte jag att det verkade som en bra ide´ att ta en joggingrunda med Dizzy innan sambon åkte på jobb idag.

Idag, när Lilleman som vanligt väckte oss ganska exakt klockan sju, så kändes det inte som en lika bra ide´...
Men, vi gav oss trots allt ut före frukosten, hunden och jag. 
Blev en kort och jobbig, men skön runda.
Kanske, kanske jag skulle kunna komma igång...
Barnvagnspromenader i all ära, men pumpen behöver få jobba lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0