Nära döden

Höll på att ge upp innan jag ens kommit halvvägs.
Den där jäkla pulsklockan pep hela tiden och talade om att jag sprang "för sakta". Hade den suttit på min arm, hade den nog åkt i bäcken!
Trodde jag skulle svimma, kräkas eller rent av dö efter drygt halva sträckan.
Jag gick ca 20 m någonstans där runt 3,5 km.
Fick sen liiite nya krafter.
Något förvånad när jag fick veta att jag KLARADE ett av mina personliga mål:
5 km på 29 min (under 30 var målet)!
Jo, man får väl faktiskt vara stolt över sig själv ibland!?
Får väl tacka syster för pushningen, hade ALDRIG klarat det själv...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är faktiskt redo att hålla med dig där.. ^^ Du måste bestämma dig när du är ensam också!!

Men du gjorde det SÅ HIMLA BRA idag!

2009-07-20 @ 22:47:41
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0