Kallt men svettigt

Första träningspasset inför Vårruset 2008

Genomförande:
Ut och jogga.
Lös Dizzy springer bredvid.

Hypotes:
Om jag springer RIKTIGT sakta så kanske jag orkar hela rundan.
Full koll på Dizzy, så håller hon sig i skinnet.

Resultat:
Kallt.
Snabbt svettig.
Överlycklig Dizzy.
Köttfärssås som en klump i magen.
Jäklar vilket håll!
Var tvungen att gå två korta sträckor:(.
Möte med en hel del folk, några på riktigt nära håll o Dizzy sprang så fint bredvid mig.
Trötta och nöjda, både Dizzy och jag:).

Slutsats:
Jag är i ganska dålig form.
Dizzy är ganska lydig ändå, även om hon bara lyder mig så här bra.
Ska ha längre tid mellan mat och träning nästa gång.

Nästa gång kankse, kanske jag orkar hela rundan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0