Sötsug

Sen jag bestämde mig för att hålla uppe med sötsaker så har jag "överlevt" tjejkväll, fettisdag och hotellnatt utan att ens vara speciellt sötsugen! Och magen mår verkligen MYCKET bättre efter nästan tre veckor utan allt fikabröd och godis!

Hade ju bestämt mig att hålla uppe till lillemans födelsedag. Det är imorgon, men vi tjuvstartade med lite firargäster idag. Var inte sugen på tårta så den hoppade jag över. Men ett stooort chokladflarn, lite kexchoklad och sen en semla till efterrätt gick ner. En mängd som jag förut tryckt i mig utan problem och mycket mer därtill. Men nu är magen ovan alla sötsaker, och jag mår ILLA.

Imorgon blir det mer kalas och KLADDKAKA. Mmmm, men får nog försöka att äta bara en bit. Eller två;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0