Alltid samma dåliga timing...

Min mage mår kass efter all julmat och nu hade jag verkligen bestämt mig för att börja röra på mig igen. Plus rätta till maten till "det normala" såklart. Det borde få magen i balans igen. Men som vanligt när jag ska börja motionera, vad händer? Jag går och blir sjuk. Är jätteförkyld igen och just nu känns det som jag har feber:(.

Hoppas att det går över snabbt, ska ju vara hemma o mysa med lilleman hela januari!

Håller på att fundera på en "må-bra-utmaning". Har varit med på en förut och jag behöver lite peppning för att komma igång OCH för att komma vidare. Kanske får bli ett nyårslöfte...

Kanske nån mer som vill hänga på?

Kommentarer
Postat av: Elin

Min utmaning- anmäl dig till Vasaloppet, alt nåt av de kortare loppen, alt Vätternrundan alt tjejvättern!!!

2008-12-27 @ 22:59:45
Postat av: Maria

Oj, då råkade visst posta migg inlägg innan jag hann skriva nåt... :/

I alla fall så vet du att jag ALLTID har ångest för att jag ALDRIG kommer igång med min träning... Så jag hänger absolut på!!! Kram.

2008-12-27 @ 23:15:29
Postat av: ida

hej, vet inte om du missade min kommentar tidigare.



men eftersom att de blev fel som de blev då tjejen lurade oss så vill jag gottgöra det och göra en design till dig om de finns intresse för det.



mejla mig på: [email protected]



i mejlet ska de finnas med:

vad för färg du vill ha på bakgrunden

om du vill ha annan färg än vit där själv aainlägget skrivs

bilder du vill ska finnas med

text du vill ska finnas med

övrig informatio som du vill meddela mig om.



du får givetvis designen GRATIS!



hälsningar

http://IdaDesign.blogg.se

http://IdaTallhed.blogg.se

2008-12-28 @ 02:06:15
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0