Senaste personen jag träffade utanför familjen

Eftersom jag räkna mormor och morfar till familjen så..
Moster (är ju gränsfall om även hon räknas till familjen, men...).
Träffade henne när jag var på väg hem från kladdis (kyrkans föräldra-barn grupp, för er som undrar ;) igår.
Jag satte in Lillasyster i bilen, där hon somnade. Sen blev vi stående i kylan o prata och prata. O prata.
Ofta har vi ju en fyra-fem ungar runt oss när vi träffas. Då är det lätt att man blir avbruten och det blir inte så jättelånga konversationer om man säger så. Men när vi väl får möjligheten att verkligen PRATA så är moster som sagt var en av mina största inspirationskällor.
Det är så härligt med såna personer som ger inergi och inspiration av att bara vara sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0