Om 5 år...

...kommer jag hjälpa Storebror med läxor (!).
...kommer jag förmodligen ha ångest för att min lilla "bäbis" snart ska börja skolan!
...kommer vi ha svårt att hänga med Storebror i slalombacken.
...hoppas jag att vi varit på vår första familjeresa utomlands.
...hoppas jag att alla stora förändringar på huset är färdiga. Man blir aldrig färdig, jag vet. Men det vore skönt om man bara kunde ägna sig åt roliga småförändringar om några år :)
...hoppas jag att jag haft möjlighet att plugga lite inom specialpedagogik.

Om 5 år hoppas och tror jag att livet kommer vara ganska likt hur det är idag. Och att jag kommer vara rätt tillfreds med det! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0