Första kyssen

Killen som gav mig första kyssen var samma kille som jag slogs med titt som tätt under en tidigare period. Ni vet han som jag blev så himla arg på i klassrummet. Så nån slags hatkärlek hade vi kanske till varandra ändå;).

Kan jag ha gått i... femman kanske (?). Vi var på "party" (det var väldigt viktigt att det inte var nåt vanligt kalas minsann!) hos en klasskompis. En klasskompis som förövrigt kom att bli en av mina allra närmaste vännerlite senare under skoltiden.

Vi lekte "sju sköna minuter".
Det skulle va helt mörkt.
Vill nån pussas, så får man ju faktikst inte säga nej (vilken hemsk lek!).
Jag var ganska oerfaren om man säger så.
Jag vet inte riktigt hur det gick till, men det slutade med att jag och en kille gick undan i ett annat rum. Tillsammans med två andra som skulle lära oss att kyssas!
Hahaha!  


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha ja helt klart hatkärlek! Har inte hört talas om "Sju sköna minuter". Fick man pussa vem som helst uner sju minuter? Läskigt att inte få lov att säga nej.

2012-01-17 @ 10:15:02
URL: http://www.linneabrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0