Favvofärg

Jag älskade blått när jag var yngre - så där lagom "otjejigt" ;).
Numer väljer jag INTE blått, utom möjligtvis mot det turkosa hållet.
Har fått för mig att blått ofta blir kallt och... nä...
Men det här var ju inte helt fel, finns en hel del fina blå nyanser ändå. :)



Rött har varit en favorit en längre period.
Det är så piggt och man blir glad av rött.
För HUR snyggt är inte detta?!




På senare tid har jag även snöat in på grönt.
Klara gröna nyanser piggar även de upp och gör en på bra humör.
Eller hur??:)



Alla bilder hittade jag på nätet genom att googla på "inredning blått/rött/grönt".

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det där kylskåpet är ju ursnyggt, och golvet med! Svartvitrutiga såna golv diggar jag verkligen! Vi har ett rött plåtskåp i datarummet. :-) Kul med det blå, det är ju snyggt, jag har vant mig vi vårt blå sovrum jag med, började gilla det ganska snabbt faktiskt. Men just nu tycker jag inte vårt snygga överkast passar till... du vet vilket, du har sett det på bild. :-)

2012-01-31 @ 21:49:36
URL: http://www.linneabrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0