Favoritplagget

Jag måste nog vara så tråkig att jag säger mina långa brottarlinnen från JC.
Har köpt såna ända sen innan jag blev gravid med storebror.
De har en bra kvalitet till ett bra pris och finns i många färger.
Flera har jag haft både före, under och efter graviditeten.
När jag ammat har jag haft dubbla linnen (för att slippa visa hela magen när man drar upp det översta).
Jag har i flera längder. De allra längsta kan man ha med bara tights under.
De lite kortare räcker sådär lagom långt ner på rumpan så att man slipper glipa mellan tröja och byxor.
Allra viktigast såklart: de är sköööna o PRAKTISKA!
 

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag har många sådana också! De är superbra! Och precis som du har jag haft dem i många år..

2012-01-30 @ 18:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0