Rädslor

Jag är mörkrädd.
Jättelöjligt, jag vet..
Det finns ju inget mer farligt där ute när det är mörkt än när det är ljust.
Men jag vill ha koll, det känns mycket lättare att nån kan gömma sig bakom ett hörn när det är mörkt.
Om jag har Dizzy med mig så är jag lugn, då vet jag att hon skulle varna om det fanns nåt/någon i närheten.
Egentligen är jag ju inte speciellt rädd för att bli överfallen.
Jag är ju rädd för att gå ner i källaren i mörkret också. 
Jag vet inte riktigt vad det är, men mörkret gör alltid att hjärtat slår lite fortare.
Om jag är ute o går själv imörkret så går jag lite extra fort, ibland kan jag t.o.m sjunga lite för mig själv.
Mest för att ha nåt annat att tänka på;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0