Färdiga mössor till salu

Pris: 150 kr/st (plus porto om ni vill att vi skickar dem).
Svårt att återge exakta utseendet och storlekarna.
Tänk på att de inte blir lika långa på ett vuxenhuvud som de är på Storebror på bilderna...
Hör bara av er om ni undrar över nåt.
Bor ni i närheten så är ni välkomna att pröva!
Skriv en kommentar här och lämna mailadress eller mobilnr så hör jag eller mamma av oss!
Först till kvarn gäller, eftersom det bara finns ett ex av varje.



Denna mössa passar till barn, eftersom den nedersta kanten är rätt stum.


Denna passar till barn (eller vuxen med lite mindre huvud - jag fick på mig den men den är lite liten åt mig).


Denna mössa passar till barn eller vuxen eftersom den är väldigt töjbar.
Passar både till storebror (4 år) och mig.


Denna passar till lite större barn eller till vuxen.
Liiite stor åt storebror (4 år), passar mig.


Denna passar till lite större barn eller till vuxen.
Liiite stor åt storebror (4 år), passar mig.


Denna passar till lite större barn eller till vuxen.
Liiite stor åt storebror (4 år), passar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0