Jag blir så GLAD...

... bara jag tänker på mina nya fönster!!
Under tiden sambon o jag tog med Lillasyster på hennes första utlandsstripp igår så satte snickarna in våra stora fönster. O jag kan inte låta bli att le bara jag tänker på hur BRA det blir!!





O vår köksspis är en riktig skönhet. Syns inte riktigt på bilden men det är murat ett fyrkantigt "vedfack" under.
Sen ska ju muren putsas o en kåpa till både ved - och elspis ska tillverkas.


Efter lite förseningar för snickarna denna veckan har det verkligen börjat hända saker igen nu i slutet av veckan. Förutom glaspartiet har vi fått in de 3 övriga fönstrena som var kvar att byta, väggarna i barnen rum har blivit gipsade o taket på storebrors rum är uppe.

Nu är det verkligen spännande, hoppas på att köket också kommer in till veckan! :)

Norge är förresten ett himla roligt land, men den historien får bli ett eget inlägg.. ;)


Kommentarer
Postat av: anne

Det blir skitbra! :) Och jag tycker att det är dags att uppdatera texten här på din blogg. Du är väl ingen 27-åring med en 1-årig son? ;)

2011-05-21 @ 17:03:34
Postat av: Jenny

JIsses va ljust o grant ni får :P

2011-05-27 @ 13:32:40
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0