Jag älskar Tradera :)

Som jag sagt så många ggr förut så är Internet guld värt om man som vi bor i skogen o väldigt sällan kommer till stan. O jag tycker ju som bekant att det är smart av många anledningar att köpa begagnat också. Så kombinationen nätet o "köp sånt som nån annan inte behöver längre", som på Tradera o Blocket, är ju superbra!

Fick hem två paket igår:
Helt nya vårskor till Lilleman - 10 kr! (plus 48 kr i porto)
Helt ny Villervalla filt till pyret (visserligen blev det nästan ordinarie pris totalt med portot, men jag fick i alla fall den filten jag ville ha. Utan att behöva åka 18 mil till stan!)

Väntar dessutom på 2 par sandaler o 2 par Eccoskor till lilleman som jag också vunnit (konstigt uttryck förresten, man får ju betala!). Super när det blir så billigt att man kan chansa på storleken.
Jag älskar verkligen att fynda!

O hoppas även på att vinna ett par nya amningslinnen o en trasmatta som jag budat på.
Har ju haft lite tid över de senaste kvällarna...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0