Sommartider...

Trallala...
Pigg imorse, trots att vi ställt om klockan en timme under helgen. Dvs. jag åkte till jobbet kl 5 "gammal tid".
Kroppens och knoppens tid kom ikapp mig under dagen. Dödstrött när jag kom hem.
Vissa dagar är jag mer tacksam än andra att ha mormor så nära till hands. Somnade som en stock på soffan o sov en dryg timme!
Efter nattningen tog jag o Dizzy en mycket välbehövlig promenad. Första i år med gympaskor, utan vinterkängorna. och det var inte ens kolmörkt trots att klockan var över 20.00!!
Det är verkligen vår i luften.
Snickarna har redan börjat lägga in nytt golv där hemma.
Just nu håller smabon o kusin på att förbereda elen.
O jag har tre dagar (!) kvar att jobba.
Sommartider... Jag känner det är nånting på gång...
Trallala... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0