Nya saker o mer pyssel utrensat!

Nån som är intresserad?!
Vill ni ge en peng så får ni ge det ni tycker det är värt, annars GER jag bort det.
Bättre än att kasta i soptunnan:).

Allt detta är helt NYTT:
HMtopp, storlek M
sportBH Newbody, storlek S
volymmascara Isadora, blå
kokboksställ
clearstamps (syns lite dåligt, men det är jättefina blomstämplar!)


Och så lite mer pyssel:
Div. mallar (bokstäver, former, fotomattor etc)
En påse blommor
Pärlor i olika storlekar

Hör av er om ni vill ha mer info/foton på nåt!
Och... först till kvarn.
Glad om jag blir av med lite, är inte klar med rensningen än heller...


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur ser toppen ut??? Passar den mig tro? :)

2011-03-05 @ 21:08:17
Postat av: Elin Branhammar

Undrar också ang toppen ;)

2011-03-05 @ 21:27:46
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Elin Branhammar

Och prata med Helen återigen.. Pyssel slits förmodligen ut på räls där misstänker jag ;)

2011-03-05 @ 21:28:51
URL: http://www.branhammar.se
Postat av: Anna L

Om inte Helen är intresserad av pyssel så e jag o Ville de! :)

2011-03-05 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0