Vad kan jag säga annat än TACK!

Idag har det varit full aktivitet i huset.
Köksskåpen, lister, hela Storebrors rum och badrummet är urstädat - TACK mamma o M för det!!

Gräset är klippt för första gången i år (!) - TACK pappa o Storebror för det!

Trappan ner till källaren är betsad - TACK svärfar för det!

Skräphögen ute är uppbränd/körd till tippen - tack pappa för det!

Många lister är på plats - TACK svågern för det!

Just nu jobbar grabbarna med elen - TACK kusin J för det!

Har sagt det förut, men det kan aldrig påpekas nog ofta:
Jag är sååå otroligt tacksam o glad för att vi har så mycket snälla, hjälpsamma människor runtomkring oss!!
Och bra bli det:
 
Taklister och dörrlister.
Dessutom har innerdörrarna fått handtag idag.



Trappan (som förut var täckt med grön nålfiltsmatta) har betsats. Räcket och spaljen har målats o satts dit tillbaks. Trappan har varit sambons lilla egna projekt. Det blir fint, även om jag inte hade valt att göra så om jag fått bestämma helt själv. Men nåt ska väl han få bestämma också ;).





STORA skräphögen är borta (efter att jag tog fotot har dessutom pappa krattat bort det lilla som låg kvar, så nu är ALLT borta). Självklart har morfars lilla hjälpreda gått i hans fotspår hela dagen! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hälsa Martin att trappan blir skitsnygg :) Snyggt med svart! Hur hade du gjort om du fått bestämma?

2011-06-21 @ 17:00:18
URL: http://eisblume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0