Det är nåt med mig o skåp...

De liksom ropar på mig.
Idag "råkade" jag ropa in en gigantisk gammal köpmandisk.
De är ju galet populära o svåra att få tag i.
Så trots att jag inte álls vet skicket under all smuts (den står kvar i uthuset på hembygdssgården), så kunde jag inte låta bli.
Största problemet är bara att den är 2,5 m lång och vi egentligen inte har plats...
Jaja, Nåt ska vi väl kunna hitta på med den.
Dagens bästa fynd tror jag bestämt:
Den blev min för 300 kr!!
Det liknade detta nyproducerade litegrann, men som sagt var mycket längre och MASSA fler, lite mindre lådor.
Och detta nya kostar 14 100 kr!!

Bilden lånad från:
http://www.dennyshome.se/1/sv/all-in-wood-All-In-Wood/tuvan-koepmandisk-50.1459.1.php?group=prod_prod_grp-s1/5

Kommentarer
Postat av: Anna S

Åh, hade jag vetat att den inte skulle bli dyrare hade jag stannat och gett dig en match i budgivningen! =) Sälj den till mig om du inte hittar nån plats till den! =)

2011-07-15 @ 13:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0