Dagens citat

"Men guuud, så tjock du blivit!"

Från en av mina kollegor som strax ursäktade sig med:
- Oj, så säger man väl kanske inte.... Men... du har ju växt på bara tre veckor!

Känns ganska skönt att bara kunna svara "Tack", le och se glad ut åt en kommentar som man annars kanske inte skulle uppfatta som så positiv! ;)

Fick även första frågan idag, från nån som inte redan visste:
- Inte är det väl så att... det ska bli en bäbis?

Även ganska skönt att inte behöva försöka dölja/dra in magen längre.
Nu SKA jag va stolt, magar är fina!! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja dessa magar är underbara... å din är jättefin! Va stolt över den!

2011-01-08 @ 15:24:33
Postat av: Ida B

Oh grattis!!!! Jag hade inte en aning! Gud va kul! När är det dags? Kram

2011-01-08 @ 19:02:35
Postat av: Helena O

Grattis :) Därför du var så snabb å radera mitt inlägg på fb för ett tag sen:)

2011-01-08 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0