Halleluja moment!

Tre månader tog det. 
Plötsligt händer det.
Under helgen har Lillasyster "lärt" sig att ta nappen (OCH hålla kvar den)!
Igår kväll somnade hon själv i sin vagga för första gången. Med nappen i mun!
Att man kan känna sig sååå glad över nåt så litet, men för mig är det faktiskt ganska stort.
En lättnad för mig som slipper sitta fast vid henne HELA tiden.
Tre månader. Hösten o skolstart idag (vilket jag inte känner av alls i år faktiskt. Mer än att folk pratar om det).
Dags för lite mer rutiner i vardagen kanske.
Vi har påbörjat träning för att även lära sig sova middag i vagnen.
Det är en mycket bestämd dam det här förstår ni, på dagen sover hon helst som en ostkrok i babysittern eller i bilbarnastolen.
Men nu ligger hon i alla fall ute i vagnen, med nappen i mun o sussar.
Håller alla tummar jag har för att allt detta positiva håller i sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0