Kexmatte

Eftersom jag slutat jobba fick Lilleman vara stand-in idag när jag skulle testa en uppgift till min mattekurs.
Han tyckte först att jag var helknäpp som skulle köpa en massa kakor som vi skule BYGGA med.
"De ska man ju ha till kaffet mamma".

Men när han väl fick bygga tyckte han det var hur kul som helst!


Han byggde slott o torn. Jag höll aldrig på att få honom att gå vidare till nästa "uppgift".


När vi väl kom vidare till mätningen så var koncentrationen i princip slut.
Men både jag o Lilleman tyckte detta var kul, så vi kanske fortsätter en annan dag.


Dizzy låg på sin bädd o övervakade (och väntade på ett "varsågod" varje gång vi tappade nåt). Hon undrade nog också vad detta var för konstigheter. Leka med maten! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin Branhammar

Att detta projekt ens var möjligt är ju heeeelt underbart roligt! :D

2011-04-10 @ 22:11:33
URL: http://www.branhammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0