Ikea

Tycker faktiskt om Ikea. Även om jag inte vill ha BARA Ikeaprylar i mitt hem, så har de mycket som är bra. Massa inspiration o fina saker till bra priser.
Senaste 8 dagarna har vi varit dä 4 (!) ggr (2 ggr på samma dag, men ändå..). Mest för att kolla om golven vi kikat på skulle passa till vårt blivande kök, som ju bara finns som utställningskök. O för att kolla/köpa garderober (satan vad dyrt det är med garderober! Vi behöver ju en hel del också..:).
En sak som jag insett är att det alltid är NÅT som inte finns i lager! :( Häromdagen fanns inte 100-stommarna - som vi visserligen inte hade fått med oss då i vilket fall - o idag fanns inte 50-stommarna till garderoberna. Vågade inte chansa idag, eftersom personalen påstod att de kunde skilja lite i färg om vi inte köpte alla samtidigt. Så nu måste vi ner igen inom några veckor...
TUR att vi bara har 18 mil enkel resa.
Och tur att det bara är 4 veckor kvar till beräknad förlossning... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna L

kan de inte skicka de eller hemleverans då? :)

2011-04-17 @ 23:35:07
Postat av: Christina

Säger som ovanstående; HEMLEVERANS! Så har jag gjort och tänker göra igen när vi ska köpa garderober m.m. till tvättstugan.

2011-04-18 @ 12:45:40
URL: http://kvarnhia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0