Ikealoppis

Ikea utlovade "Sveriges största loppis" i lördags. Inte vet jag om det var så häftigt, men vi tog oss en sväng i alla fall när vi ändå var i stan. Enda inköpen blev en bok till Lilleman och en liten tavla till mig. Boken var trasig o knappast värd sina 20 kr, men han skulle absolut ha den och sen var han nöjd resten av tiden som vi gick runt och kollade. Tavlan hänger nu över byrån i hallen. Tillsammans med en Ikealjusstake, en ärvd ljusstake (som jag såg nu att är i stort behov av att putsas!), en loppisljusstake och en loppis"kruka" med lite grönt i. 


Kommentarer
Postat av: Anne

Men! Jag var ju också där! Karlstad menar du med stan va? :) Mira köpte en Pippi-bok. That's it. Är mycket besviken på värmlands loppisar, inte samma sak som hemma! Där står folk och väntar och bara springer fram när de "öppnar" och är helt galna. Dessutom skulle en bok aldrig kosta 20kr, utan kanske högst fem..

2010-09-09 @ 18:43:31
URL: http://annesyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0