Barnrum

Flyttade runt lite möbler på Lillemans rum för nån vecka sen. Känns som det blev större på nåt vis:).
Men han blev helt förtvivlad för att jag tog bort hans "koja" över sängen. Dvs den trasig sänghimlen som satt där förut. Så nu har en ny inhandlats och ska sättas upp.


Jag älskar verkligen att fynda! Mattan på golvet är två stycken (som jag tänkte sy ihop såsmåningom) som jag köpte på hemtex för 15 kr/st! Kunde inte motstå utan köpte de som de hade kvar. Tror det var 7 stycken så nu har jag ett gäng till i källaren ;).

Av en slump gick vi in på Netto när vi var i stan. Skulle handla bröd och gönsaker, men kom ut med en massa annat smått och gott. Bl.a. dessa till lillemans rum. Pallen för 20 kr och korgen för 29. Helt ok:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0