Kvällsfunderingar

Vi har tappat bort Lillemans CD med Lotta på bråkmakargatan och jag har lovat att försöka skaffe en ny (för ganska länge sen...). Idag är han lagt sig så kom han upp efter en stund:
- Mamma. Vi har ju inte köpt nån ny Lotta.
- Nä, jag vet. Jag ska se om det finns nån LottaCD till dig i Ullared.
-Ska du springa jättefort då?

Fattade först inte vad han menade. Men efter lite frågor och fler funderingar så kom jag på att han nog var med o tittade på delar av sista avsnittet av "Ullared". Där hade de en tävling där man skulle plocka så många förbestämda varor som möjligt på en viss tid. Så Lilleman trodde nog att bästisen o jag ska SPRINGA runt där med våra kundvagnar i två dagar och handla! ;)

Kommentarer
Postat av: Bästisen!

Hihi, ja vi kanske måste springa om vi ska hinna med allt?! ;)

2010-10-31 @ 20:17:22
Postat av: Anne

Lycka till att springa där inne. ;) Myrsteg är rätta ordet.. :)

2010-11-01 @ 18:28:24
URL: http://annesyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0