Me & I

Om nån av er möjligtvis har lyckats missat mina meddelande på facebook så kommer infon här också:).

Måndag den 19/4 kl 18.00 har jag visning på Me & I´s kläder (barn och lite dam) hemma hos mig.
DU är välkommen, och ta gärna med dig en vän eller flera om du vet nån mer som kan tänkas vara intresserad.
Jag bjuder på fika förståss, så hör av er senast nån dag i förväg om ni kommer.

Me & I har superbra kläder både kvalitet - och utseeendemässigt!
För mer info och bilder se:
www.meandi.se

Nuvarande kollektion går bara att köpa via hemförsäljning, men kan man inte komma just den dagen så går det såklart bra att beställa ändå via mig. Det smarta är att man får sakerna direkt hem (eller till närmaste paketutlämningsställe) och måste alltså INTE hämtas hos mig som värdinna. Bra för er som bor lite längre bort:).

Bara att höra av sig här, eller via facebook/msn/mobil om ni vill komma eller beställa nåt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0