Bästaste favvobloggen

Det här är nog det vackraste hemmet jag vet!!
http://heltenkelthosmig.blogspot.com/

Trots att hon ger mig världens prestationsångest så kan jag inte låta bli att följa bloggen.

Hittar jag en lösning/prylar etc som jag gillar så kan jag ha så läääänge. Den här tjejen gör om HELA tiden. Hon målar om skåp gång på gång, på gång. Möblerar om varje vecka (känns det som i alla fall).

Och ja, ALLT i hennes blogg är bara sååå fint att jag bara får ångest för att jag aldrig någonsin kommer att få det så fint. För att jag inte har den talangen, helt enkelt...

Men inspiration är ändå underbart!! ;)

Kommentarer
Postat av: Marie M

kikar in här ibland ;)

âlskar också denna bloggen! Har en annan favvo: http://houseofphilia.blogspot.com/ tror den kan falla i din smak också ;)

Ha en fantastisk resa till USA! Och tänk på att du säker kommer vilja shoppa både billiga märkeskläder och skor där. Ännu ett tips, köp Seven-jeans, vääärldens skönaste jeans och ca 2000kr billigare i USA mot Sverige ;)

2010-06-08 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0