Städat?

Visst ser det rent och fint ut på bänken?



Men var har då alla saker tagit vägen?


Jaha...


Sambons och ibland mitt sätt att städa när det är lite bråttom/man egentligen inte har lust att städa:
Flytta ihop sakerna i diverse "högar"/skrotrum/källaren etc.
Det är väl det som är den största boven i vårt kaos här hemma - att vi bara flyttar sakerna runt runt. Från ett ställe till ett annat. Vi kommer aldrig runt, för när det är ok i ett rum så är kaoset än värre någon annan stans i huset.
Ja ja... i mitt nästa liv ska jag ha ORDNING!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Äh, så där gör vi med. Och vi har båda våra normer vart det ligger bra eller mindre bra, vad som är ordning och inte lika bra ordning.

Oftast får det vara som det är - det är ju inte hela världen, tills jag exploderar, fixar undan ALLT och så är det frid och fröjd i några månader igen. :)

2010-01-20 @ 22:39:18
URL: http://westinhouse.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag har lådor det får försvinna i....det får jag sortera sen....mest post som ska läsas men som man inte orkar läsa just nu..



SV: Ja! Det är kul det här med förlossningar. Har bestämt mig för att läsa till barnmorska, nu när jag är färdig själv med barn =)



Oj 3-tim...vilken oro känsla jag hade haft hela tiden! Fråga svärmor och hon berättade att ni som bor där "får" visst inte föda hemma vilket man annars kan tro skull evarit ett bra alternativ för de som vill! När tvillingarna kom tog det ju bara 4 tim från första värken! När vi kom in på förlossningen var det två tim kvar och de var stressae av att de inte skulle hinna med allt som skulle hinna förberedas... =) Men allt gick ju som det skulle =) Ska ta och skriva ner f-berätelsen i dag tror jag =)

2010-01-21 @ 09:04:58
URL: http://hosfamiljenbus.blogspot.com
Postat av: Petra

Känner igen det där..... så gör jag oxå!! Många gånger hamnar det i nåt skåp, som tillslut är översvämmat!!

2010-01-21 @ 13:17:48
Postat av: Monica

Så plockar jag undan också. Skönt att höra att det är fler.

När barnen blir vuxna och flyttar... då ska jag städa.

2010-01-21 @ 19:11:21
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0