Göra om och göra nytt...

Har ni en egen inredningsstil?
jag kan inte riktigt bestämma mig för att jag har nån "egen" stil.
Ganska länge ville jag ha stilrent. Raka linjer och inte för mycket krusiduller.
Sen fick jag, som så många andra, för mig att det var såå snyggt med vitt, vitt, vitt.
Ja, jag är kanske lättpåverkad för det har ju varit såå inne ett tag med vitt, lantligt, romantiskt, chabby chic osv.
Men nu inser jag att jag faktiskt tycker att det är rätt trist med BARA vitt.
Har hittat lite riktigt coola saker i en för övrigt väldigt skum inredningstidning.
Vill göra OM - ovanligt va?;)
Antar att jag är på väg till min "ursprungsstil".
Och så lite mer färg nu till våren:).
Älskar denna hall!



Och så denna matplats, som jag inte lyckades lägga in direkt i inlägget. Men här finns bild:
http://boligmagasinet.dk/article/29482/gallery/105461

Saknas bara pengar att köpa MASSA nytt för och tid för att göra om ALLT här hemma!;)


Kommentarer
Postat av: Monica

Har absolut ingen stil... det är min stil.

Blandar allt... nytt, gammalt, slitet... vi tar det andra kastar ut.

Ibland önskar jag att jag fick obegränsat med pengar att handla för och köpa nya möbler och renovera klart och tapetsera om i några rum...

2010-01-17 @ 00:15:33
URL: http://commandoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0