Hallen före & efter

En pytteliten, totalt hopplös hall har vi.
Men nu har vi i alla fall "budgetfixat" den efter totalt TRE (!) Ikeabesök den senaste veckan (ett som syster gjorde åt oss och två som vi själva impulsåkt iväg på).
Lite halvdåliga bilder bjuder jag på.

FÖRE:


EFTER:



Visst blev det lite skillnad, trots att vi bara bytt ut ett par möbler?!
Jag är i alla fall nöjd!
Nu fattas bara en dyna till skohyllan/sittbänken, jag har köpt tyg men måste fixa lite skumgummi.
O så skulle dörren behöva bytas ut mot en vit.
Och all den fula furun målas vit.
Och... ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snyggt!

2010-02-27 @ 18:30:31
Postat av: Jennie

Hejsan!



Jag hänger här varje dag men är ytterst dålig att skriva kommentarer förlåt Er hall blev hursomhelst supersnygg!!



Kram Jennie

2010-02-27 @ 20:35:07
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0