Sen julklapp?

Ännu en följetong här hemma:
soffa

Jag har önskat mig en ny soffa sen vi flyttade ihop för... mååånga år sen.
Vi har aldrig riktigt lyckats komma överens/bestämma oss.
Nån gång förra året provsatt vi en av mina drömsoffor.
Oxford
Fin, skön och godkänd av sambon.
Men framför allt alldeles för DYR för vår plånbok..

Nu har Mio den för mindre än halva priset!
Jag håller alla tummar jag har för att vi kommer iväg till stan innan nyår.
O att de har en kvar till mig så att vi kan köpa en sen julklapp till oss själva!

Kommentarer
Postat av: Maria L

Inte behöver ni åka till stan för att köpa den heller. Gör som vi - ring o beställ en! Ni har ju till o med provsuttit er, det hade ju inte vi. ;)

2010-12-28 @ 09:10:29
Postat av: Anna

Håller med Maria. För det dom tar för att köra hem soffan blir billigare än att åka ner med kärra.. :)

2010-12-28 @ 10:00:40
Postat av: Marie

Såå fin, en Howardsoffa är också min drömsoffa :) Löp og kjöp som vi säger i Bergen!

2010-12-28 @ 22:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0