Puh!!

Sitter o försöker bestämma mig om det BARA var mysigt...
Möjligtvis en GNUTTA kaotiskt med drygt 40 st 1-5-åringar i ett och samma luciatåg  allt som hör till det.
Det är verkligen det som är tjusningen med förskolans luciatåg, man vet aldrig hur det kommer gå.
O inte kan man va besviken på sin 3-åring för att han vägrar va med heller.
Slutade med att jag så snällt fick sitta med, så var även Lilleman med på ett hörn i tåget (sittande i mammas knä).
Imorgon är det dags för ett ungefär hälften så stort tåg på mitt jobb.
Spännande, spännande...

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det ska bli spännande! De brukar dock vara jätteduktiga :) Dessa små barn är ju så bra att sjunga! Men jag tycker det är spännande på ett annat vis ja........ Har du kanske hört talas om!?! William ska sjunga!!!ENSAM!! Hjääälp hur ska det gå??

2010-12-13 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0