Egodag storlek XL!:)

13 timmars scrapbooking blev det som sagt var igår. Man får så mycket ny inspiration och energi bara av att träffas och pyssla tillsammans. Scrapbooking är rena terapin!

10 pysselsugna tjejer var vi totalt under dagen, några helt nybörjare, några som scrappat lite förut och några som scrappat mer förut.

Mitt resultat från dagen ska jag fota sen. 3 LOs varav en ska moddeleras lite (blev inte nöjd) samt en påbörjad som jag ska göra klart nån dag när jag får tid. Sen fixade ju jag med mat, fika och lite sånt. Så kanske hade hunnit liiite till annars, men kul var det. JAG tyckte det var en lyckad dag, hoppas övriga också tyckte det...

Visst är det underbart med det kreativa kaos som blir omkring oss när vi scrappar?!



Nybörjare J som inte tänkte komma pga att hon inte hade något att scrappa med. Ser inte ut som material saknades under dagen! Hon tyckte dessutom att vi var galna som skulle sitta och pyssla sååå många timmar. Men när klockan började närma sig 21.30 fick vi stressa på henne lite för att hon skulle avsluta och börja plocka ihop!;)



Tror M var mest produktiv av oss alla som fixade till 7 (tror jag et var) sidor i sitt lilla album!

Skulle tro att det blir nån repris på detta, om det är nån mer än jag som är sugen förståss!?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jahopp där var ja å de va sant ni ville ge er å jag satt lugnt kvar... Men jag tyckte vi kunde sitta ett tag te... =) Nybörjare å sådär nöjd me mina sidor men det vart ju iallafall 4 st...Å jätte trevligt! Å repris måste du ju ha nu när du lurade mig dit å i scrapnojja! Kram

2009-10-25 @ 15:14:13
Postat av: petra

verkar som om ni haft en underbar dag!

2009-10-25 @ 15:25:42
Postat av: Monica

13 timmar! Då måste det ju ha varit roligt OCH trevligt. Tycker det var ett bra initiativ att fixa en sådan dag.

2009-10-25 @ 18:51:43
URL: http://commandoran.blogg.se/
Postat av: Madde

Helt underbart roligt!!!

Tack Malin, detta var bra för själen, att få vara kreativ utan stress och få glömma tid o rum vill bara mera.

Så snällt att man får låna saker jag har ju bara nosat på detta pyssel så tack till er andra som var med.

Du får gärna fixa flera dagar om du har ork.

2009-10-25 @ 19:17:21
Postat av: Maria

Ja, en repris måste du ordna så jag oxå får va med!!! Några timmar borde jag väl kunna med en liten en i alla fall. ;)

2009-10-25 @ 20:49:19
Postat av: Elisabeth

Tack, Tack TACK Malin för en underbar dag! Sååååroligt. hoppas också på fler gånger ;)

2009-10-26 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0