Nya favoriten

Lilleman får inte så ofta leksaker av oss. I fredags när han och jag var på leksaksaffären fick han en skruvdragare. Han var överlycklig! Sprang ut till pappa i bilen för att visa upp den och sen dess har han skruvat och skruvat. Och skruvat... Han lyckades leka loss batteriet, så just nu låter den inte och är inte RIKTIGT lika rolig att leka med. Men det går fortfarande att skruva med den:


Det är så roligt att se ett barn som är så glad över något han fått. Inbillar mig att det är ganska ovanligt(?). I alla fall när de blir lite större och vana att bara få en massa saker hela tiden...

Dessutom är det riktigt kul att vi hittat nåt som kan sysselsätta sig med längre än en minut. Han skulle t.om ha den med sig när han åt. Och i sängen, men där satte jag stopp;).

Kommentarer
Postat av: Anne

Kanske ska ta och önska mig en till Mira när hon fyller år.. Hon ska alltid vara med och skruva och greja när vi gör det.. :)

2009-11-03 @ 20:55:23
URL: http://annesyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0