Uthusfynd

Var hos mamma och papa och rotade runt lite i uthusen igår.
Är på jakt efter ett sånt här fyrkantigt, enlitersmått i trä.


Tänkte ha diskborste mm i det, men på denna bilden syns det ju att de är fina att ha allt möjligt i!

Hittade dessvärre inget sådant.
Så om någon har nåt som ligger och skräpar, så kan jag gärna ge en slant för det!
Denna modellen är också helt ok;)


I alla fall så hittade jag lite annat kul i snickarboden hos mamma och pappa:


Får duga till diskborsten så länge, men skulle vilja ha nåt lite större så även diskmedelsflaskan får plats.
Så, som sagt om någon har nåt kul som skräpar...;)

Kommentarer
Postat av: Jeanette Edvardsen

hihi jag har en sådan trälåda fast 10- liters, fin att ha blommor i faktiskt:-)

2009-05-15 @ 21:45:53
Postat av: Jennie

Alla som varit hemma hos oss vet att jag inte vet ett dugg om indredning, jag har ingen speciell stil. När jag ser i inredningstidningar önskar jag att jag hade ett "sådan hem" men jag skulle aldrig kunna få det för jag vet inte hur. Så min fråga är inte taskig, utan jag frågar för att jag saknar denna förmåga. VAR ligger "snyggheten" i gamla saker?

2009-05-16 @ 08:33:18
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Eva

Har ett en-liters, men tyvärr inte till salu...Det är perfekt att ha diverse småsaker i!

2009-05-16 @ 15:34:41
Postat av: Petra

Visst är det fint med gamla saker!! Ska städa uthusen i sommar är det tänkt.... å jisses va mkt det finns där, dock alldeles för mkt skräp å skit!! Du får väl komma ner å kolla läget :)

2009-05-17 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0