Morsdagspaketet

För er som inte har koll på mig på facebook, och för alla andra också, så kommer här lite info:

Jag kommer skicka minst ett (ser ut att bli två) morsdagspeket till Lettland via Hoppets stjärna. Paketet kommer gå till en mamma som behöver lite uppmuntran och som inte har det så bra ställt som vi har.
 
Har redan samlat ihop ganska mycket parfym, krämer, tandborstar, tandkräm, tvål, smycken etc. Men har du liggandes och vill vara med och lämna saker till ett av paketen så är ALLA bidrag välkomna.

Det som jag tänkt på som jag ännu inte har är (jag köper och lägger i om ingen har liggandes hemma) :
Hårborste/kam
spel/pussel/leksak till barnen
väska av något slag
sax
sysaker
hårband, hårnålar etc.
strumpbyxor
strumpor


Tänker även köpa lite ris, kaffe, kex, godis etc och lägga med. Vi kan ju skicka 10 kg per paket...

Jag kommer skicka sakerna i början av nästa vecka. Senaste dagen att skicka är 15:e, men tänkte försöka att inte vara ute i sista sekunden för ovanlighetens skull.

Som sagt var, om någon känner att de vill lämna ett bidrag så är ALLT välkommet (även om ni kommer på saker som en mamma kan få användning för som jag inte tagit med här)!! Innehåll till paketet eller en peng till frakten/det som jag ska köpa och lägga i  kan ni lämna till mig på jobbet imorgon torsdag eller på måndag, på trappan eller i postlådan här hemma.

Hör av er om ni undrar över nåt!
Tack för att ni bryr er - har redan fått en hel del saker som sagt var...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra initiativ! Ska ta och plocka ihop lite saker. Vet du något mer om henne, typ storlek, ålder på barnen?

2009-05-06 @ 20:56:25
URL: http://tvabarnsmammansblogg.se
Postat av: Jeanette Edvardsen

Hej gumman, nu har jag fört över en peng till ditt konto, hör av dig om du inte har fått in dom i morgon:-)

kram

2009-05-06 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0