Gott och blandat...

Facebookfolket måste tro att jag inte har något liv. Men jag erkänner, det är beroendeframkallande. Och jag behöver nog en avgiftning.



Lilleman startade ett larm på Barnens hus igår. Ingen kom ens och tittade varför det tjöt. Så där kan det inte vara så svårt att smita in på lagret!



Jag körde på en tant på hälarna med barnvagnen. Hon surnade till, stannade mitt i "utgångssnurran" på Willys och skällde, så då krockade vi ju med henne igen!



Behöver man verkligen ha 6 olika hårskumflaskor i badrumsskåpet!?



Jag tackar Friskis och svettis för att man kan träna hemma på vardagsrumsgolvet i trosor och linne, under tiden lilleman sover middag. Jag lär garanterat ha träningsvärk i magen imorgon och så hoppas jag ingen såg mig;)

Kommentarer
Postat av: Anna Å Vilmer!

Illa illa Malin de där med tanten.. Men vet du vad!!! de där tanterna kan va farliga de åxå när de har rullator! Kör så de ryyyker! ;)

2009-05-20 @ 19:58:18
Postat av: ida

men du, det där med friskis o svettis, har jag tänkt köra i mitt vardagsrum...(undrar om golvet tål) har du nån dvd eller?

2009-05-20 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0