Ett liv med lösnaglar...

...är nog egentligen ingenting för mig;). Har bara haft lösnaglaren gång förut i mitt liv, så jag är inte direkt van... Allt man ska göra med händerna blir plötsligt så mycket krångligare. Bara att byta blöja med lösnaglar är ju lite spännande. Att knäppa ett halsband ska vi inte prata om.
Inte blev det roligare att städa idag heller, trots naglarna. Men jag hade i alla fall nåt fint att titta på. För man känner sig ganska fräsch om händerna faktiskt:


Tyvärr har jag redan lyckats klyva en.
Som sagt var, jag är ingen van "lösngelmänniska". Kanske mer en "arbeta-med-händerna-människa":)

Kommentarer
Postat av: Petra

Men det är sååå fint... skulle vilja ha sånna jag mä, men det funkar liksom inte med det jobbat jag har, tycker jag!!

2009-05-10 @ 21:27:07
Postat av: Elin

Tappade du bara en?? Här har jag bara fem kvar.. hihi

2009-05-10 @ 23:17:18
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: Linda Bengtsson

Ja visst blir händerna vackra???

Tästa uppbygda naglar ska du få se vad kvinnlig och vacker du känner dig!!!

2009-05-14 @ 07:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0