Energitjuvar

Tänk hur det är. Vissa människor gör en glad, full av energi och inspiration varje gåg man träffas! Det är så härligt att vara omgivna av sådana människor.

Sen finns det ju de som man inte känner riktigt samma sak av. Jag har inga människor runtomkring mig som altid "tar" energi av mig. Men det händer ju ändå att man nån gång känner sig "tom" efter speciella händelser, diskussioner etc.
Vet ni vad jag menar?

Undrar vad det beror på? Ibland beror det såklart på dagsformen, men jag tror också att det beror på personkemin mellan två människor och på att man ibland beter sig på sätt som gör att man blir en energitjuv för folk runtomkring.

Var vill jag komma med detta? Ingen särskilld stans egentligen, jag bara tänker högt;).

Kommentarer
Postat av: Veronica

Visst finns det energitjuvar... Man träffar ganska många sådana tycker jag.

2009-05-25 @ 21:28:22
URL: http://thesecretofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0