Svart bröllopsklänning?

Hmm.. köpte ju en klänning i stan. Efter att ha rådfrågat syster så tyckte jag att det kändes ok att gå på bröllop i svart klänning. För jag GILLADE ju verkligen modellen (INTE vanligt att jag gillar en klänning!) och den fanns bara i svart.

Men väl hemma så känns det inte alls lika bra. Dessutom hittade jag den på nätet i blått:



Känns mycket mer vårig, men inte lika "tjusig"  som den svarat till ett bröllop?.. Funderar på att chansa på att ta med den svrata  till Stockholm till helgen och se om jag hittar nåt jag hellre vill ha i nån HM-butik där.
För visst kan man byta i vilken HM-affär som helst?

Kan ju hoppas att de har den här att byta till:

På nätet fanns den bara i svart, annars hade jag nog chansat och beställt...

Vad tycker ni om klänningarna?


Impulsköpte ju dessutom röda skor som jag fick för mig skulle passa till. Ångrade mig även på dem när jag kom hem... De var ju inte ens sköna!
Suck! Snacka om beslutsångest....

Kommentarer
Postat av: Anne

Jättefina klänningar båda två! Den nedre såg kanske lite festligare ut med detaljen där. Om man kan ha svart eller inte tycker jag beror på vilken typ av bröllop och vilken typ av personer som gifter sig (med om det är din syster som du rådfrågat är det såklart okej).

2009-03-31 @ 17:44:19
URL: http://annesyr.blogspot.com
Postat av: Tesa

Visst kan du byta i vilken hmbutik som helst, se bara till att kvitto är med och lapparna sitter kvar.

Jag tycker nog det kan funka i svart också, är det deep black eller worn black? Är det den senare kan ju lite krämfärgade skor och en kofta i samma nyans vara snyggt till, då blir det lite vårigare också. Eller en riktigt skön turkos kanske i väska, halsband, nån annan detalj.

2009-03-31 @ 18:12:20
URL: http://westinhouse.wordpress.com
Postat av: Linda

Tycker att du ska skaffa den blå. Tror att den blir underbart snygg på dig!

2009-03-31 @ 19:33:12
Postat av: Maria

Jag gillade den bruna bäst!!! =)

2009-03-31 @ 19:50:46
URL: http://mariairansby.blogg.se/
Postat av: Snobban

Den bruna var snyggast, tycker jag

2009-03-31 @ 21:50:11
URL: http://snobban.blogg.se/
Postat av: jennie över

jag tycker också att du ska ta den svarta och ha en massa turkosa eller rosa detaljer till inkl. skor

2009-03-31 @ 21:56:35
Postat av: Mikaela :)

Svar: Tack! :D



Jag vet inte vilken jag tycker var finast, men modellen till den blåa var inte tjock iallafall :s

2009-03-31 @ 22:15:31
URL: http://miccit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0