Lillemas rum, Före och efter

Nu är äntligen Lillemans rum beboeligt, även om det är ganska mycket mer som jag skulle vilja fixa till...



Så här såg det ut innan. Här har jag ändå plockat ut en hel del skäp, innan jag kom på att jag skulle ta ett "före-foto".


Uppmärksamma läsare ser vad det blev av pottskåpet:).
Anledningen till att jag inte visat bild än är att den ju inte är helt klar. Ugnsluckan var inte så enkel att göra som jag trodde. Tog hjälp av sambon som drog sig i evigheter innan han påbörjade projektet. Sen har han svurit många fula ramsor över den... Just nu ligger luckan på tork i källaren. Lovar att visa en bild när det är helt klart, men ni vet hur det är. det kan ta tid;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Har funderat på pottskåpet... Intressant idé. Snyggaste leksaksspisen! En blivande släktklenod kanske?

2009-03-23 @ 07:45:50
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Anne

Jättefint rum! Sängen är verkligen fin.. jag målade ju aldrig Miras som jag tänkte göra innan hon föddes.. Målade du eller är den typ betsad..?

2009-03-23 @ 19:34:53
URL: http://annesyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0