Ensam - skönt eller...?

Sitter ensam (sambon är på hockey - som jag hade glömt bort att han skulle på...) och funderar på om jag borde ha ringt nån och försökt vara lite social tidigare ikväll innan Lilleman skulle sova...

Gillar inte det faktum att jag just nu inte träffar mina vänner lika mycket som jag gjort. Det är ju så i perioder i livet, pga olika saker.

Ibland funderar jag på hur mycket vårt undermedvetna styr oss och vad vi gör. Riktigt nära vänner känner ju på sig när saker är jobbiga etc. Kanske undviker man omedvetet dem ibland för att slippa visa sig i en sårbar situation?
Nä, nu skenade min hjärna igen och detta var helt teoretiska spekulationer;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0