Tegelgolv?!

Tror det var i sista numret av Allt i hemmet som jag såg ett golv av gammalt tegel och blev helt förälskad. Och av en händelse fanns det ett nästan likadant i en tidning från 2003 som jag bläddrade i idag. Men GAMMALT tegel, det är väl jätteskrovligt... HUR håller man sånt rent eentligen?!


Annars kan man ju välja klinker som ser ut som tegel, men det är ju inte alls lika snyggt..


Nåja, ska ju inte byta golv nånstans än på många år. Men dessa gamla tidningar och en loppistur med Madde igår har verkligen satt igång inspirationen hos mig!

Syrran tyckte igår att jag skulle "lugna ner mig och va nöjd" - eller hur det nu var hon uttryckte sig. Men det är ju det här som är halva nöjet. Att leta ideér, inspireras, komma på lösningar och nya idéer. Sen hur mycket som blir genomfört är inte riktigt lika viktigt:).

Kommentarer
Postat av: Elin

Men det var ju precis det jag menade! Att det är viktigt att man inte går omkring och gör allt det där roliga för att sedan må dåligt och få ångest över att inget blir gjort...

Kanske uttryckte mig lite fel... ,o)

Man kan ju faktiskt inte göra allt, och då är det ju onödigt att gå och må dåligt över något man ändå inte har möjlighet att göra...

Är du med? ;o)

Kram

2009-06-25 @ 22:45:24
URL: http://litenelin.blogspot.com
Postat av: Johanna

En idé frå mig e att du lägger sånt "helt underbara fina" golv i din lilla mysiga gillerstuga... =)

2009-06-26 @ 01:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0