Nygamla ideér

Fick en hög med inredningstidningar av Madde häromveckan. I perioder har jag köpt mycket olika tidningar själv också och under vår källarröjning har det dykt upp två papperspåsar, två tidskriftssamlare och en låda FULL med äldre inredningstidningar. Detta utöver alla de högar och tidsskriftssamlare som jag har här på övervåningen, fulla med senaste årets tidningar.
Har haft lite svårt att göra mig av med dessa, men HUR OFTA kommer jag att titta i dem?! Så nu har jag ytterligare ett jätteprojekt som jag vill genomföra NÅN gång. Dvs bläddra igenom alla tidningar, klippa ut sånt som jag gillar och göra en ide´pärm för framtida inredningsprojekt.
Galet?! Kanske, men kul och väldigt inspirerande!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vilken ide... När du tagit dig igenom dina kan du väl hjälpa mig med mina =) Har oxå några papperspåsar ståendes... Kram

2009-06-23 @ 11:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0