Konstigt...

... att knäckebröd smakar helt annorlunda beroende på vilken sida man brer smöret på. Sambon bredde på "fel" sida åt mig igår, var ju inte alls lika gott!

... att jag så här års är så inspirerad på jobbet att jag NÄSTAN skulle kunna tänka mig att vilja jobba fler dagar innan ledigheten. För att hinna klart lite mer av sakerna på min "vill-göra-lista".

... det känns att det är dags att börja märka ALLA lillemans kläder, käpa in TVÅ omgångar med stövlar och regnkläder, beställa nappar med hans namn på osv. inför hösten.

... känns det att vi är barnlediga under midsommar och kan göra PRECIS vad vi vill.

... galet är det att syster sitter på en cykel just nu och ska göra det i i alla fall 14 timmar till. Typ.

... att folk redan börjat boka skidsemester inför vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0