Auktion

Är så himla sugen på mer auktion!
Har ju varit ett par svängar på auktionen i Sysslebäck idag.
Det var en del saker som jag skulle kunna tänka mig, men... 
Tog en sväng till Parken  och sen hade de sålt lilla bordet som jag ville ha.
Sängen hade ingen bjudit på tydligen.  Kunde inte bestämma mig om jag skulle våga dra hem mer saker till vårt nystädade garage. Sängen var ju tvungen att ha en plats tills lilleman växt ur spjälsängen. Så jag frågade aldrig om jag fick köpa den... Undrar om den fortfarande står kvar?
Lite andra småsaker som jag var sugen på, men hade inte riktigt ro att stanna kvar trots att lilleman sov gott i vagnen.
Varmt var det också!
Undrar när det blir nån bra auktion härnäst?
Skulle vilja gå helt SJÄLV, utan lilleman. Jag kan ju sitta hur länge som helst och bara titta (i alla fall när det är Anders som håller i auktionen) utan att egentligen köpa nåt:). Så det är nog få utav alla jag känner som skulle stå ut med mig då...
Hoppas på mer auktion i sommar, så jag får köpa lite också. Lite ånger är jag allt...

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag skulle då stå ut med dig! Eftersom jag själv han sitta och kolla läääänge ;)

2009-06-28 @ 07:58:30
URL: http://kvarnhia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag älskar aktioner.. Skulle allt gärna få med mig en kompis.... Kram

2009-06-28 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0