Jag tror...

...att det blir ganska bra ändå med vitt! Måste verkligen lära mig att fota, svårt att visa hur det egentligen ser ut.
Men på ett ungefär så här i alla fall:

Bordet köpte jag på auktion för 55 kr (!). Tänkte måla det vitt, men när allt annat blev vitt runtom... så passar det faktikst ganska bra som det är.

Nu är det den där j-la soffan som är problemet. Den är för stor, för mörk, för FUL!
Slängde över vita överkast igår, men jag vet inte...
Kanske kanske, går sambon med på en billig tillfällig soffa tills vi hittar den perekta.
Har ju letat i X antal år, så risken är väl ganksa liten att vi ramlar över Soffan med stort S inom de närmaste månaderna:(.

Kommentarer
Postat av: Snobban

blir det inte bra om du använder blixt när du fotar mot fönstret, det är svårt att fotografera i motljus

2009-07-31 @ 14:46:51
URL: http://snobban.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tyckte det blev jättefint i vardagsrummet!!! Försök övertala Martin att köpa soffan av Lena, så tror jag ni kommer få det supermysigt!!! :)

2009-07-31 @ 15:48:52
Postat av: Malin

Njä, Lena. Testade det också, men då blev färgerna inte alls "rätt". Går ju att ställa ner blixten, men jag kommer aldrig ihåg hur...

2009-07-31 @ 20:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0