Gnällkärring

Jag VILL verkligen inte vara nån som gnäller, hellre nån som tar tag i och förändrar saker. Men till slut, när jag inte orkar mer så bara gnäller jag. När man försökt med allt och inget funkar, vad gör man då?! Gnäller, men det hjälper ju heller inte. Så idag orkade jag faktiskt bita ihop. Nu gäller det bara att släppa tanken, inte vara irriterad och inte "gnälla inombords". Det staffar ju bara mig själv.

Ska försöka njuta av lugnet nu när lilleman sover och sambon åkt på rallycrossweekend. Så mycket man vill hinna bara:
fixa klart hyllan
träna
slappa
dammsuga

Tror jag tar en tidning i solen i stället:)

Kommentarer
Postat av: Snobban

Det är normalt att gnälla ibland, huvudsaken att det bara är ibland

2009-07-04 @ 19:18:03
URL: http://snobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0