Gårdagens fynd


Loppis nr 1:
Lampan ska få ny skärm och faten och "skålen" ska få lite blommor. 2 nya lampskärmar från Ikea. Summa: 110 kr


Loppis nr 2: Inredningstidningar på holländska. kul med lite "nya" ideér. De svenska tidningarna blir mycket samma och samma. Summa: 10 kr


Loppis nr 3: Summa: 16, 50 (inte visste jag att jag kunde pruta!:)


Loppis nr 4: Intäkterna från kläderna gick till en skola i Littauen. Summa: 40 kr


Loppis nr 5: Nytt Bamsepussel och NYA Bamseregnbyxor, samt en fotoram. Summa 120 kr


Loppis nr 6: Kom när de öppnade i Hagforsparken och hade tur. Roffade åt mig det mesta i klädväg som den här tjejen hade. Perfekt i storlek till lilleman! Villervallakläderna och även de andra var så fina! Summa: 100 kr

Summa för dagens inköp:
396,50

Jag är nöjd!:)


Kommentarer
Postat av: Carina A

Du har gjort många fina fynd! :-)

2009-07-24 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0